Contactează-ne

Actual

ISU Ialomița face angajări

Publicat acum

,

În perioada următoare, Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Barbu Catargiu” al
judeţului Ialomiţa organizează concursuri în vederea ocupării a opt posturi de subofițeri,
prin încadrare directă, din rândul persoanelor care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile
specifice şi cerinţele pentru ocuparea posturilor de execuție vacante și/sau rechemare în
activitate, din rândul persoanelor care au calitatea de cadre militare în rezervă, care
corespund condiţiilor legale şi criteriilor specifice pentru ocuparea posturilor de execuție
vacante, după cum urmează:

  • subofițer tehnic principal, la Serviciul Comunicații și Tehnologia Informației;
  • subofițer tehnic principal, la compartimentul Informare și Relații Publice;
  • subofițer secretariat principal, la compartimentul Secretariat, Documente Clasificate și
    Arhivă;
  • subofițer secretariat principal, la compartimentul Secretariat, Documente Clasificate și
    Arhivă;
  • subofițer operativ principal, la compartimentul Control și Activități Preventive –
    Inspecția de Prevenire;
  • subofițer operativ principal, la compartimentul Avizare – Autorizare, Inspecția de
    Prevenire;
    INSPECTORATUL PENTRU SITUAŢII DE URGENŢĂ
    “BARBU CATARGIU” AL JUDEŢULUI IALOMIŢA
    Str. Lacului, nr.23, cod 920012, Slobozia
  • subofițer administrativ principal, suport operativ la Detașamentul de Pompieri ”Slt.
    Gabriel Boitan” Slobozia;
  • subofițer administrativ principal, suport operativ la Detașamentul de Pompieri
    Urziceni.
    Cererile de înscriere la concurs vor fi adresate inspectorului șef al Inspectoratului
    pentru Situații de Urgență „Barbu Catargiu” al județului Ialomița, împreună cu CV-ul,
    copia actului de identitate și declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor
    de recrutare se transmit SCANAT la adresa de e-mail cariera@isujialomita.eu, preferabil
    în format PDF (atașamentele trebuie să nu depășească dimensiunea de 20 Mb.), pentru
    toate cele opt posturi scoase la concurs, până la data de 15.10.2021 (inclusiv), ora 15.00.
    Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise în
    format SCANAT, în volum complet, preferabil în format PDF (atașamentele trebuie să nu
    depășească dimensiunea de 20 Mb.), la adresa de e-mail cariera@isujialomita.eu, pentru
    toate cele trei posturi scoase la concurs, până în data de 29.10.2021 (inclusiv), ora 15.00.
    Candidații trebuie să fie declarați ”apt” medical și psihologic pentru funcții de
    execuție, fiind verificați din aceste puncte de vedere.
    Concursurile vor consta în susținerea unui test scris pentru verificarea cunoştinţelor
    profesionale relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor posturilor scoase la concurs, în acord
    cu tematica și bibliografia de concurs. Nota de promovare a probei de concurs (testul scris)
    este de minimum 7.00, și vor fi susținute, după cum urmează:
  • subofițer tehnic principal, la Serviciul Comunicații și Tehnologia Informației, în data
    de 29.11.2021.
  • subofițer tehnic principal, la compartimentul Informare și Relații Publice, în data de
    22.11.2021.
  • subofițer secretariat principal, la compartimentul Secretariat, Documente Clasificate și
    Arhivă în data de 25.11.2021.
  • subofițer secretariat principal, la compartimentul Secretariat, Documente Clasificate și
    Arhivă în data de 25.11.2021.
  • subofițer operativ principal, la compartimentul Control și Activități Preventive –
    Inspecția de Prevenire, în data de 20.11.2021.
  • subofițer operativ principal, la compartimentul Avizare – Autorizare, Inspecția de
    Prevenire, în data de 15.11.2021.
  • subofițer administrativ principal, suport operativ la Detașamentul de Pompieri ”Slt.
    Gabriel Boitan” Slobozia, în data de 27.11.2021.
  • subofițer administrativ principal, suport operativ la Detașamentul de Pompieri
    Urziceni, în data de 27.11.2021.
    Alte date şi informaţii suplimentare cu privire la organizarea celor opt concursuri şi
    depunerea documentelor se mai pot obţine şi în timpul programului normal de lucru la
    Serviciul Resurse Umane al inspectoratului, 0243/232396, int. 27.131, 27.008 în zilele
    lucrătoare între orele 09.00-14.00 sau pe pagina de internet a instituției
    (www.isujialomita.eu) și afișate la avizierul unităţii.

Publicitate
Adaugă un comentariu

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Trending