The Hottest Porn Videos Online mecum.porn Quality porns videos Free indian porn tube videos indiansexmovies.mobi hot indian women watch online
Connect with us

Actual

Primăria Constanța: Actele de identitate care expiră în perioada stării de urgență / alertă își păstrează valabilitatea

Published

on

Valabilitatea documentelor emise de Inspectoratul General al Poliţiei Române, Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor, Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date, respectiv de serviciile publice comunitare de evidenţă a persoanelor aflate în coordonarea metodologică a MAI, Inspectoratului General pentru Imigrări se prelungeşte până la încetarea stării de urgenţă / alertă şi sunt recunoscute de autorităţi pe teritoriul României.

“Actele de identitate sunt valabile, chiar dacă au termenul de valabilitate expirat. Ca atare, nu trebuie să vă prezentați la Serviciul Evidență Persoane pentru preschimbare. Legea 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 art.4 alin.(5) precizează clar că documentele eliberate de autoritățile publice care expiră în perioada stării de urgență și a stării de alertă își păstrează valabilitatea 90 zile de la încetarea stării de urgență/alertă.

Așadar, facem apel la toate instituțiile, în special la medicii de familie, să țină cont de legea care prevede menținerea valabilității actelor și să accepte documentele care au termenul de valabilitate expirat.

Dacă aveți o urgență și trebuie totuși să vă preschimbați în această perioadă cartea de identitate, nu uitați să vă faceți programare online pe site-ul Direcției Locale de Evidență Persoane – https://programaridlepct.primaria-constanta.ro/ pentru a evita aglomerația de la ghișeu. De pe același site puteți afla și care sunt actele necesare pentru obținerea cărților de identitate și a vizelor de reședință, pe care vă rugăm să le aveți la dumneavoastră, pentru a nu fi nevoiți să vă reprogramați.

De asemenea, rugăm constănțenii care renunță la o programare să anunțe acest lucru pe adresa de mail evidentapopulatiei@primaria-constanta.ro, pentru ca în locul lor să poată fi reprogramate alte persoane.” se arată într-un comunicat al Primăriei Constanța.

Trending

Copyright © 2020 - 2022 Impact Local